Västsidans i Ånimskog Intresseförening
är en partipolitiskt och religiöst obunden förening som skall vara ett gemensamt intresse-
& aktivitetsorgan inom kultur och hantverk. I vår gamla sockenstuga annordnar vi olika aktiviteter under året. Den största aktiviteten är vårt sommarcafé som årligen vanligtvis pågår från början av juli till en bit in i augusti. Under hela caféperioden finns i vår stora samlingssal  hantverks- & , kuriosaprodukter till salu.
Välkommen att besöka oss!

På gång

Kallelse till årsmöte

Stadgeenligt kallas härmed Intresseföreningens medlemmar till årsmöte avseende verksamhetsåret 2023 lördagen den 9 mars kl. 14.00
i Sockenstugan, Salebol, Ånimskog

Kallelse går ut som e-post och som fysiskt brev. Annons införs i PD torsdagen den 22 februari. Vi skriver även en extra påminnelse via föreningens FB-sida och ser fram emot ett välbesökt årsmöte.

Vi hälsar alla medlemmar hjärtligt välkomna!

BESÖK OSS I SOMMAR

Meny 2023

Kaffe/Coffee/Kaffee 10 kr

Te/Tea/Tee 10 kr
Läsk/Soft drink/Softdrink 10 kr
Kolsyrat vatten/Sparkling water/Sprudelwasser 10 kr

Våffla med jordgubbssylt och grädde
Waffle with strawberry jam and cream
Waffel mit Erdbeermarmelade und Schlagsahne   40 kr

Våffla med hallonssylt och grädde
Waffle with raspberry jam and cream
Waffel mit Himbeermarmelade und Schlagsahne  40 kr

Våffla med hjortronssylt och grädde
Waffle with cloudberry jam and cream
Waffel mit Johannisbeermarmelade und Schlagsahne  40 kr

Betala kontant eller med Swish / Cash or Swish / Barzahlung oder Swish

Vi har glutenfria våfflor och laktosfri grädde/We have gluten-free waffles and lactos-free cream/ Bei uns gibt es glutenfreie Waffeln und laktosefreie Schlagsahne.